כפי שאמר פעם ווילי שייקספיר, "מה יש בשם? זה שאנו קוראים לו ורד בכל שם אחר היה מריח מתוק באותה מידה." למרות שאוהדי בראבו אולי אינם בקיאים ביצירותיו המלאות של הפייטן האנגלי, מעריצים נאמנים מודעים לכך שחלק מהאישיות של הרשת הם שמות מוזרים להמולות הצדדיות. ולמרות שאני אוהב משחק טוב עם מילים, לפעמים חלק מהשמות פשוט השאירו אותי מגרד בראש. הנה המקום שלנו אומץ לב שמות מותג נכנסים לתמונה.

אוסטן קרול: טרופ הופ

אוסטן קרול שיחרר את בירת ה-IPA שלו בשנת 2020. עם נימה טרופית, המשקה נראה כשילוב הקיץ המושלם לכל מנגל. אבל עם שם כמו טרופ הופ, חשבתי שהפחיות צריכות להיות מצוידות היטב על ספינת דיג לחג שעוגנת במימי צ'רלסטון. עם זאת השם מוזר, טרופ הופ הפך למוצר מצרך בברים של צ'רלסטון ושארלוט. אז, כוכב הקסם הדרומי בטח עושה משהו נכון.

אוסטן נכנס לעסק עם רקע רב יותר מהרוב, הודות לתואר ביזמות. הוא גם עבד בתעשיית הבירה כמה שנים לפני שכיכב בתוכנית הריאליטי. אוסטן ושותפו העסקי יצרו את השם. הצמד רצה שם שמסמל את נימות הפירות הטרופיים של הבירה, והטרופ הופ נולד.

טום סנדובל: Tom's Good Lovin' אלכוהול

לנבל של חוקי Vanderpump מתרחש הרבה ברקע. בין שני הברים שלו, להקת הקאברים ותקופת הטלוויזיה שלו, זה היה מפתיע שטום סנדובל רצה להמציא וויסקי משלו. לאחר קצת מחקר, הבנתי שהמשקה הוא תערובת ייחודית של בורבון: 75% תירס, 21% שיפון, 4% שעורה מאלטת, ונגיעה של יין פורט כדי להוסיף מעט אופי לבורבון. סנדי גם שיתף פעולה עם הניצן הטוב ביותר שלו, טום שוורץ.

בזמן שדיבר עם Us Weekly, סנדובל רמז שבעוד שהוא מצא את שם הבר שלהם, שוורץ וסנדי, שוורצי נחת על השם בורבון. טי שוואז שיתף שהוא "לקח לגימה, ואני אמרתי, 'אחי, זה אהבה טובה'. והוא אומר, 'אנחנו צריכים לקרוא לזה ככה'".

בת'ני פרנקל: סקיניגירל

כפי שכולנו יודעים, הודות למשקה העתק של סוניה מורגן, בת'ני פרנקל לא אוהבת שמישהו חודר לטריטוריה שלה בנוגע לעסק שלה. עקרות הבית האמיתיות לשעבר של העיר ניו יורק יצרו את קו המרגריטה הארוזה מראש שלה, Skinnygirl Margarita, עוד בשנת 2009. השם עורר מחלוקת, וחלקם תהו אם הוא גורם לבעיות גוף בקרב נשים צעירות. בת'ני עומדת מאחורי המוצר שלה.

עם זאת, בתני אמרה לפאנל של מדינת התעשייה של NCA שהיא חיברה בכוונה "רזה" ו"ילדה". עבור בת'ני, המוצר נועד להיות "פלרטטני" ו"מעורר השראה". לא משנה מה האמת, בתני צוחקת כל הדרך לבנק לאחר שמכרה את העסק שלה ב-100 מיליון דולר.

טַמטָם

מיזם המסעדות, שליסה ונדרפומפ חולקת, נקרא על שם שני מטומטמים. זה כמעט כאילו גם שוורץ וגם סנדי (בשני הברים שלהם) שכחו את שמם ורצו תזכורת מהירה בכל הקשור לחתימה על כל הצ'קים. הצמד היה פופולרי בסדרה כפי שתמיד נראו יחד. אז, זה פשוט נראה הגיוני לשווק אותם כמותג.

הבר החדש של אוסטן וקרייג קונבר: אגב

אין הרבה מידע על הסיבה לכך שקרייג קונבר ואוסטן החליטו לקרוא לבר החדש שלהם, אגב. אבל זה כן מרגיש כאילו הם ניסו להחליק ממשהו בה. הבנים הצהירו שהאווירה שלהם תהיה "טברנה שכונתית" מקומית עם אוכל ושתייה טובים. אני יכול רק לחשוב שהחבר'ה ערכו סיעור מוחות לילה אחד, ואחד היה כמו, "אוי, דרך אגב, בוא נשתה משקה", וכך נולד כוכב. אני מקווה שהבחורים יופיעו כדי לשתף כמה מסיפורי הבר המפורסמים שלהם ברגע שהוא ייפתח בסתיו.

קייטי מלוני ואריאנה מדיקס: משהו עליה

מעריצי Vanderpump Rules מריעים מהרעיון שחנות הכריכים של אריאנה מדיקס וקייטי מלוני, Something About Her, תיפתח סוף סוף. הנשים הקניטו אוכל טוב ואווירה היישר מהסרט של ננסי מאייר. המעריצים נותרו מעט מבולבלים, אך עד מהרה קפצו על הסיפון כאשר אימצו את התחושה של Something's Gotta Give.

ספר לנו – אילו שמות מותגים של בראבו השאירו אותך הכי מבולבל?